Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 12 jul 09, 23:35

Opprinnelig postet av TheDude

" det var som vanlig to ting som sviktet, score på mulighetene og holde buret rent"

De 2 tinga som du nevner som 'som vanlig' sviktet er jo faktisk ALT fotball handler om... Score på sjansene sine, og holde tett bakover.

Nå er jeg en av de få som faktisk ikke mener keeperene er det største problemet. Ja, de er litt rufsete til tider, men det var også forventet før starten av sesongen. Problemet mener jeg i hovedsak ligger i forsvaret. Når Piroja har den stilen han har (og er uunværlig bak der) så KAN IKKE makkeren hans være Vidar Martinsen. Jeg tror at hvis Ophaug og Wallace kommer tilbake og vi har en bakre firer med Askar - Ophaug - Piroja - Wallce så er mye gjort faktisk. Forsvaret vårt har gjennomgått vanvittig mange omrokkeringer og naturlig nok lite samspilt. Når det er sagt er ikke det en unnskyldning for slikt spill de har gjort hittil i sesongen. Dårlige markeringer...gå inn i duell med spillere som Karadar med et knespark (Vidar), og ellers mange latterlige løsninger på tvers bak så er det ikke rart det går galt. Vet en del fart forsvinner med Ophaug i forhold til Martinsen, men det er tross atl bedre enn, etter min mening, er så dårlig spiller som Martinsen har vist seg å være.

Offensivt har vi jo også problemer....der tror jeg løsningen hadde vært en god servitør og en bakromspiss. Desverre er ikke det noe vi har i stallen og ikke noe vi har råd til, så da er det snakk om prioriteringer av mannskapet. Jeg mener Barsom burde gå UT. Han stopper ALLTID opp spillet for å gå inn i banen. Kvisvik og thomassen spiller bra sammen. Kvisvik og Askar forsåvidt også når kvisa er på den kanten. Når Wallace er tilbake (forhåpentligvis snart...noen som vet status??) så blir jo mest sannsynlig thomassen skjøvet ut...og må plasseres et annet sted. Når Celso er tilbake kommer nok måla igjen...

Mitt håp blir faktisk en 4-4-1-1 formasjon som ser følgende ut :

         Bråthen/Staw (vet ærlig talt ikke hvem jeg foretrekker)

Askar - Ophaug - Piroja - Wallace

Kvisvik - Elvestad - Gashi - Thomassen

                      Celso

                      Everton (hvis vi har råd til å kjøpe han ut)


Jeg tror fortsatt på at Everton kan begynne å finne nettmaskene...hvis ikke kan han være god til å ta imot ball og skape noe for Celso som vi VET kan score. Nå vet vi jo ikke hvilke spillere som forsvinner etter sommeren og hvilke som eventuelt kommer, så det blir jo noe å vente på.

Håper også vi får inn en ny i trenerteamet som er flinkere til å få det beste ut av spillerene. Jeg mener ikke Aune er klar for det helt enda!

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f