Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 12 jul 09, 21:35

Opprinnelig postet av Patrioten

Er spendt på hva ledelsen vil gjøre, sparke TFK?, skaffe nye spillere, eller andre ting.

Hva bør vi gjøre, noe må gjøres?

Er vel ikke sikker på om løsningen er å kvitte seg med TFA. Med den inkompetente ledelsen som pr. idag sitter i FFK så kan det vel hende at det er noen der som seriøst bør vurdere sine stillinger.

Makan til personalhåndtering, les spillerhåndtering,  tidligere i sesongen skal man lete lenge etter! Det er klart at dette har preget, og fortsatt preger, spillere og sikkert også trenere. Jeg mener at mye av forklaringen på de dårlig resultatene til FFK ligger i en tafatt og dårlig sportslig ledelse og ledelse generelt. Du presterer ikke 100% på jobb hvis du ikke føler deg verdsatt av din arbeidsgiver, det er bare å gå i seg selv å kjenne etter.

...og bare for å ha sagt det så tror jeg ikke at Grønhagen er rett mann på rett plass i FFK.

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340