Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 09 jul 09, 21:48

Opprinnelig postet av Lemmy

En liten ting jeg kom på, bare.. Vet ikke om dette har noe å si for tapet i dag, men har vi egentlig spillere utpå der som har noen særlig grunn til å ville gi altfor klubben sin?

Erik Bråthen har det. Det samme med hele forsvarsfireren. Men hvorfor skulle Adiyiah gidde og bry seg nevneverdig? Han har jo nesten aldri fått sjansen.. Gashi er vel småsur på ledelsen? Elvestad er vel sur over manglende spilletid? Barsom forsvinner jo mest sannsynlig, og er sikkert litt sur på styret..

Èverton er på lån ut sesongen.. Tegström var så og si klar for Stabæk i vinter, men overgangen ble kansellert. Sur? Vil anta det..

Aner ikke om det stemmer at disse spillerne føler det. Men hvorfor skulle de overnevnte gidde å bry seg noe særlig om klubben? Ja, de burde jo være profesjonelle. Men ganske mange av dem har grunn til å være litt irriterte overfor klubben.. Selvfølgelig burde de da prestere bra for å kunne bli solgt, men..

 

Tror ikke det er noe å bekymre seg for.  Flere av de har lengre kontrakt enn et halvt år, og et nedrykk öker ikke akkurat markedsverdien på spillerne.  Everton var vel sykt gira på å bli vaerende i klubben mener jeg å ha hört.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f