Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 jul 09, 21:42

En liten ting jeg kom på, bare.. Vet ikke om dette har noe å si for tapet i dag, men har vi egentlig spillere utpå der som har noen særlig grunn til å ville gi altfor klubben sin?

Erik Bråthen har det. Det samme med hele forsvarsfireren. Men hvorfor skulle Adiyiah gidde og bry seg nevneverdig? Han har jo nesten aldri fått sjansen.. Gashi er vel småsur på ledelsen? Elvestad er vel sur over manglende spilletid? Barsom forsvinner jo mest sannsynlig, og er sikkert litt sur på styret..

Èverton er på lån ut sesongen.. Tegström var så og si klar for Stabæk i vinter, men overgangen ble kansellert. Sur? Vil anta det..

Aner ikke om det stemmer at disse spillerne føler det. Men hvorfor skulle de overnevnte gidde å bry seg noe særlig om klubben? Ja, de burde jo være profesjonelle. Men ganske mange av dem har grunn til å være litt irriterte overfor klubben.. Selvfølgelig burde de da prestere bra for å kunne bli solgt, men..

For jeg syns jeg har savnet litt spilleglede og humør i troppen. For meg ser det ut som om alle er passe sure og har fått seg et rapp på ballene med en iskald øse før kampen. Det var en helt annen attitude på spillerne i fjor, de strålte jo til tider om kapp med solen!

Til de som maser om ny keeper, så tror jeg de ikke har innsett realiteten. FFK er i økonomisk krise. Hvorfor skulle de da kjøpe en ny keeper? For om det skal være noen vitsen, så må han holde mye høyere klasse enn Bråthen og Staw. Gi meg et realistisk navn på en keeper da..

Og vi spiller en grei kamp. Det har vi gjort i mange kamper i år. Hvorfor skulle vi da ikke prøve å hente inn en spiss som kan score mål? Med dagens økonomi er vel det lite sannsynlig også, men håper heller de fokuserer på det enn en keeper.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f