Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 jul 09, 21:14
Endret: 09 jul 09, 21:16
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av stampede

FYTTE HÆLVETE FOR ET RÆVA FFK LAG!!!!!!!!!!!!

Er det mulig......Vi sover ikke i forsvar, gjør vi vel?!?!?!?!

Vi sover i forsvar og innenfor motstanderens 16-meter.

Selvfølgelig er det Jens som kommer med disse kloke og sanne ordene, men så er du faktisk sønn min, heldig er jeg.

Men.....

jeg har aldri spilt fotball men sett mye, en ting jeg reagerer på er at mange snakker om våre keepere at de vil bli som Opdal bare de får prøvd seg nok, bare de får feilet nok. Jeg er sterkt uenig i disse uttalelsene, var det ikke Lemmy?, husker ikke sikkert. Jeg tror sannheten heller kan bli at begge keeperne kan havne i utrygghetens felle, der de  allerede er, og få karrieren ødelagt fordi de ikke lykkes. Følelsen av å mislykkes over tid kan, jeg sier kan ødelegge en karriere som kunne bli stor hvis de hadde en trygghet rundt seg, f.eks. Daniel Ørlund.

Vidar Martinsen likeså, det virker som han er verdens mest utrygge fotballspiller, feiler i markering gang på gang og misser hver gang han får en rettvendt spiller mot seg.

Og så har vi angrepet da, som scorer nærmest minst i eliteserien, allikevel buldrer folk ut at Everton han bare blir såååå goood, ja, det er jeg sikker på også, men hadde FFK hatt en notorisk målscorer så hadde Everton også kanskje følt trygghet. Husk at prestasjonspress kan gi angst og virke negativt på all utvikling.

Med "fasiten" i hånd så hevder jeg at det FFK har manglet i år er en forsvarssjef ved siden av Piroja, en keeper"far" som gir trygghet til de 2 meget lovende keepere som ville vokse på å komme innpå på slutten av hver kamp når FFK leder på grunn av målscorer f.eks. Moldskred som gir Everton trygghet til å føle at han er "nest-sistemann-på ballen" istedet for å føle at han mislykkes ved hvert eneste avslutningsforsøk.

Det skurrer i FFK, mangelen er en Ørlund, en trygg midtstopper og en målgjører.

Tror og synes jeg.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f