Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jul 09, 21:10

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Vil man kritisere FFK så finnes det kanaler for det. Men når man går på stadion bør det være utelikkende for å støtte laget under kamp. Det er i alle fall min mening. Kamp er ikke tid og sted for utenomsportslige ting, selv om det er aldri så riktig å ta enkelte ting opp til debatt.

 

Her er jeg helt enig med FlightOfTheRat. FFK er i deep shit for å si det mildt. Ett poeng over kvalik plassen, og det er ikke en plass vi bør være fornøyd med. Vi fløy også på hue og ræva ut av cupen i dag, og det er sikkert masse vi kan sette fingern på.... Men alle må huske på at basisen for det vi driver med i forhold til FFK er fotballkamper, og da blir det tullete og ikke støtte guttane på kamp. Hva hjelper det vel med stillhet? Det underbygger bare den "uroen" som alle vet finnes i FFK systemet. Det vil vi ikke, ingen grunn til å kaste bensin på et bål som brenner !! Så vær så snill kom på stadion på søndag så knuser vi Sandefjord. La oss støtte gutta på banen så får vi finne på andre måter å reagere på ovenfor ledelsen.....

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f