Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 jul 09, 21:22
Endret: 07 jul 09, 22:01
Endret av: TheDude

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Roger Eskeland kan jeg ikke huske å ha hørt om så der kan jeg ikke uttale meg.

Terje Skjeldestad lyttet til gode rådgivere og ble i Sogndal. Det og mange skader har vel hemmet hans utvikling.

Per Morten Kristiansen har vel ikke mange Tippeligakampene? Han har vel holdt ett ok adecco nivå hele tiden?

Tor Egil Horn fikk vel en del TL kamper? Vet ikke hvor han er nå.

Espen Johnsen har mange TL kamper og landskamper. Tror de fleste norske keepere ønsker seg hans karriere, minus skadene.

Larsen er det nok for tidlig å avskrive.

Roger Eskeland: http://en.wikipedia.org/wiki/Roger_Eskeland.

Mulig at Kristiansen ikke har så mange tipeligakamper og mulig Horn fikk en del. Er sikkert også gode grunner til at Skjeldestad har stagnert og Espen Johnsen har hatt en brukbar karriere. Men alle disse er eksempler på keepere som var store talenter og som ikke har nådd det nivået det ble forventet at de skulle. Espen Johnsen hadde vel formtoppen 10 år før det som er normalt for keepere. Jeg er helt enig at det er for tidlig å avskrive Jan-Kjell, men han har vel heller ikke hatt den forventede progresjonen.

Mod(Lemmy): Fikset siteringen din, og redigerte den litt også. Det er ikke nødvendig å sitere 3-4 innlegg bakover, det blir veldig tungvindt å lese. :-)

Takker og bukker! ;-)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340