Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 jul 09, 03:42

Opprinnelig postet av dracula

Peter Ijeh , nei takk.

Ønske kune være Daniel F. Holm!!!

Utvilsomt en triveligere type, men nøyaktig hvordan skulle DF Holm utfylle de spissene vi har? Ikke spesielt stor og sterk, og like målfarlig som Everton er på en riktig dårlig dag. Skulle vi ha en ny spiss så burde det vel være en som av og til scorer et mål? Jeg snakker ikke om målgaranti, men scoringsvaksinerte spillere har vi allerede. Holm er norsk, det er bra, og jeg har sansen for spilleren, men jeg er ikke overbevist om at han ville utfylle laget særlig mye.

Hva jeg tenker vi kunne trengt var noe ala Prica, Hulsker eller Seternæs. Det må da være spillere som ville ha bragt noe til laget som i øyeblikket mangler. Med unntak av Gardars beste øyeblikk har vel ikke FFK hatt en stor sterk spiss til å rydde vei for de raske men lette teknikerne som klubben aldri ser ut til å gå tom for, siden Markus Ringberg.  

Er det kanskje en idé å begynne å tenke i den retningen igjen? Altså ikke Ringberg men en spiller av den typen? En som kan skape litt rom rundt seg, ikke bare løpe i mellom?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340