Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 05 jul 09, 03:10

Opprinnelig postet av lordofwhat

som jeg sa

"hvis dette stemmer" så jeg antyder jo ikke at det er fakta

men om det faktisk stemmer så burde vi jo markere at vi ikke godtar slike utalelser fra personer som er ansatt i vår klubb!!

 

Unnskyld, hva mener du med "vår" klubb? Mener du at PH eier FFK?

Her går det løst og totalt harmløst rykte som ingen en gang kan bekrefte, og dermed velter det på med ønsker om å ha stillemarkering under neste hjemmekamp.

Har dere i PH lyst til å vise for hele fotballnorge at dere faktisk er en gjeng med tullinger, hårsåre og navlebsekuende og mer opptatt av dere selv enn av det laget dere utgir dere for å støtte, javel så gjør det da. Hvem enn, om det så var noen, som har kalt dere tullinger får i alle fall rett hvis det kommer noen markeringer av det slaget som det snakkes om. Akkurat det kommer ingen til å ta feil av i så fall.

Hvis dere derimot tar til vettet og støtter laget dere elsker av full hals kampen igjennom, så kommer ingen til å tenke noe mer på at det gikk et blaff av et dustete rykte som ingen vet hvor kom fra og som ingen tok alvorlig.

Det er helt opp til dere å velge om dere vil fremstå som tullinger eller ikke. Man blir ikke en tulling bare fordi noen sier det. Man blir en tulling når man selv velger å oppføre seg som en.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f