Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 jul 09, 11:10

Opprinnelig postet av Rey

Fyren har uansett rett. Den folkelige klubben som Eggen kjempet for har vi dessverre sett lite til. Mulig det er noe av årsaken til den fallende entusiasmen i byen også?

Dette er nok veldig korrekt. Når PH sliter med å få nok folk til kampene sine mot feks Brann slik at man er nødt til å avlyse er et signal på dette.

For å snakke for meg selv er jeg langt fra like engasjert lenger som det jeg var. Jeg har mistet endel av gløden og lysten egentlig, og det er mye takket være surr, rot, bråk, osv. Jeg savner at alle i klubben drar i samme retning. Det overrasker meg ikke en centimeter det Roar Johansen sier, det er det inntrykket jeg også har.

Mange med meg føler det på samme måten, det er laaangt fra den interessen som det var bare for et par år siden.

Når det er sagt, jeg har sesongkort, er på alle hjemmekampene, og noen bortekamper. Vi får se neste år, ikke sikkert jeg orker å bli med på like mye, det tar faktisk en del tid. Ved et evt nedrykk blir det hvertfall ikke noe sesongkort. Folk må gjerne kalle meg medgangssupporter, men slik som styre og stell i vår amatørklubb har holdt på blir det nå slik.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340