Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 09, 16:39

Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på hvem denne Anne er? Kanskje det er Lasse selv?

I stenefor og lure kan du jo komme med de tallene jeg spurte deg om, men kanskje vanskelig da det allerede er en tabbe at lasse tar på seg fotballsko:-) Men du kan være sikker på en ting at Erik vil bli forsvart på samme måte om det er han du hetser. Og en del av de tingene du hevder er keepertabber, ja se de på nytt, det hender faktisk veldig ofte at feilen ligger et annet sted en hoss keeper. Som jeg også tiligere har sagt så er det meg klekkende likegyldig hvem som står, dette regner jeg med at trenerteamet fikser selv. Et spørsmål til, hvor mange B kamper har du sett i år???

Denne skulle kansklje vert sendt pm, men kan ikke noe for at jeg ikke har sansen for din måte og hetse spillere på, dette gjelder ikke bare keeperne, men også andre spillere. Vil moderator slette så er det ok:-)

Hvorfor kan du ikke si noe om din tilknyttning til Lasse, flere jo på dette?

Skal sjekke tabbene for deg, siden du ikke vil det selv, kommer tilbake med det.

Har ikke hetset Lasse, sier bare min ærlige mening, trodde man kom lengst med å være ærlig?

Det er jo bra at du at også vil forsvare Erik, kommer til å sin mening om han også.

Men, vil ikke kritisere han på en stund, hvis han skulle gjøre like mange tabber som Erik, etter 10 kamper, da er det kanskje berettighet, inntil det, vil jeg gi han tillitt og trygghet til å prestere.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340