Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 30 jun 09, 16:20

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Holters

Nå er jo noe av problemet (ifølge Anne) at keeperne ikke får trent noe særlig på feltarbeidet under treningene, da det ikke er prioritert...

Mulig det er rett, men samtidig har jeg hørt fra flere hold at Jerry er blant de aller beste til å utvikle keepere!
Det uansett veldig lett å peke på andre når man ikke har den utvklingen man håper på. Og Anne kommer alltid på banen for å unnskylde Staw uansett hva.

Om du ser hva jeg skriver så har jeg ikke unskyldt noen, verken den ene eller andre. faktisk hender jeg at jeg er inne på en del andre temaer også. Men til saken, det er ikke sikkert dette går på Jerry. Feltarbeid med to keepere sammen på trening er noe helt annet en et fosrsvar samt angripende som er i et felt. Her er det vel heller snakk om at eventuelt keepertrener får bruke de resurser som trenges. Mulig en del her er på treningene og kan si hvordan keeperene, da gjelder det begge to får trent på ferdigheter i feltet. For helt enig i at dette ikke bør trenes på i kamp men på treningsfeltet. Men mener i tillegg uansett hvem av de som står Lasse, eller Erik at de bør bli spart for en del av hetsen fra noen her inne. Dette er som mange hevedre meget unge spillere som ikke skal være utviklet, og vil gjøre feil. Det er faktisk klubbledelsen som har tatt dette valget og de hvet at de to vil svinge. Også mulig begge to får med seg hetsen og dette er ikke noe som vil hjelpe de nevnverdig i utviklingen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340