Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 30 jun 09, 08:15

Opprinnelig postet av Lemmy

FFK sliter på så mange andre områder, både sportslig og på ledersiden, at dette ikke kan bli en knallsesong uansett. Da mener jeg vi skal la keeperne våre fortsette å få tillit. Hadde vi vært i en situasjon hvor laget faktisk lå an til å gjøre en meget bra sesong, kunne jeg skjønt det bedre om enkelte hadde ropt etter ny keeper...

Hel enig med Lemmy!  Ettersom sesongen av en rekke årsaker har blitt som den har blitt, bør vi forsøke å se på de mulighetene det gir. Vi må se på 08-09 som en "mellomsesong", med store muligheter til å spille inn et lag, og da er keeperplassen medregnet. La Erik og Lasse gjøre noen feil, la dem få 3 på børsen, og la dem måtte forklare seg for pressen etterpå. Man vokser på sånt!  Selvsagt må de oppleve NOE annet enn motgang for å vokse, men det kommer disse gutta til å gjøre. Dette er bare en trøblete overgang. De er enda store talenter, og personlig har jeg en magefølelse (og den magen er stor!) for at Staw kan bli en kandidat til landslaget når han kommer i flytsonen igjen, våren -10.

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f