Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jun 09, 17:08

Magefølelsen din sier vel at Lasse Staw alltid kommer til å suge, Patrioten. Det er ikke til å legge skjul på at du har bestemt deg for at Lasse Staw er elendig.

Jeg personlig mener vi er priviligerte som får lov til å ha to såpass gode keepere i stallen vår. Vi kan selge dem for en del penger etterhvert, og jeg vil tippe de ikke krever så sinnsykt høy lønn heller. Om vi kjøper inn en ny keeper mener jeg vi bare kan gi opp som fotballklubb. Om hverken Lasse Staw eller Erik Bråthen blir ansett som gode nok til å spille, så kommer vi til å dyrke frem 2-3 gode spillere hvert tiår om de må holde et høyere nivå...

Å være ung keeper er en veldig utakknemlig jobb. Feilene blir så fatale, og det er vanskelig for en unggutt å vite at fansen og media legger skylda for et tap på dine skuldre. Det var lettere for feks. Tarik... Det var ikke like forferdelig at han ikke scora, for det var det andre som gjorde. Han fikk da tid til å utvikle seg, og ble en toppspiller. Staw og Bråthen får, ganske naturlig, skylda om de slipper inn et tabbemål. Men om vi skal drive å bytte dem ut for å heller kjøpe inn en dyr keeper, så er det etter min mening bare tull.

FFK sliter på så mange andre områder, både sportslig og på ledersiden, at dette ikke kan bli en knallsesong uansett. Da mener jeg vi skal la keeperne våre fortsette å få tillit. Hadde vi vært i en situasjon hvor laget faktisk lå an til å gjøre en meget bra sesong, kunne jeg skjønt det bedre om enkelte hadde ropt etter ny keeper...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f