Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 jun 09, 22:26
Endret: 28 jun 09, 22:28
Endret av: Magnum

Fortsettelse fra denne tråden:

Opprinnelig postet av Holters

Dersom dere er misfornøyd med moderering eller andre ting, så får dere ta direkte kontakt med en moderator eller starte en tråd i rett kategori, og samtidig slutte å sutre over pågående diskusjoner i forumet.

For the record: Jeg har ikke sagt et ord om moderering (så sant jeg kan huske. Før nå, i hvert fall). Men jeg syns det er litt lettvint å snakke om "sutring". Kan ikke "TKK-nostalgien" betraktes som det samme?

Fra min side var det mer et hjertesukk - temaet truer jo med å overdøve "alle" tråder!! Greit nok at det ofte er relevant å kaste et blikk tilbake, også i dette tilfellet. Det er historien som har forma nåtida. Men så godt som hver eneste gang sklir det ut i den vanlige for eller mot TKK og/eller Grönhagen-greia, jo! Og dét er definitivt ikke relevant for alle tråder.

Det er også greit at det for mange fortsatt føles relevant og interessant å fortsette å diskutere TKK/Grönhagen, men hvorfor da ikke holde det i tråden(e) som faktisk omhandler dét temaet? Det har jo ellers gjennom åra ofte vært satt fokus på å prøve å stoppe diskusjoner fra å skli ut (sjøl om dere på ffksupporter.net langt fra er "nazi" på det feltet - og ikke bør være det heller).

Dere moderatorer legger politikken, selvfølgelig, og dere får følge den dere velger å legge. Men:

Opprinnelig postet av Holters

Ønsker dere ikke å lese om TKK, Levon, Grønis eller andre konflikter, så får dere bare la være å åpne trådene.

Og hvis vi ønsker å lese og bidra i diskusjoner om FFK, hvor skal vi da gå?

Til TKK(/Eggen/Drillo/Brenne/Ringberg-... og sannsynligvis Grönhagen)-nostalgikerne - blant såvel moderatorer som oss "ordinære" debattanter:

Move on!

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340