Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 jun 09, 02:32

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Ingen som skjønner at dette er humor ? Ment for å få folk til å le ? Det er forøvrig absolutt ingen forskjell på vitsene om MJ nå og før han døde. Det vitses om døde personer støtt og stadig uten at noen føler seg støtt av den grunn...

Du må rett og slett la'n være død en stund til før det kan vitses med igjen, slik er nå engang den menneskelige natur, gjerne litt fintfølende og ikke-logiske på den fronten. Forøvrig ble du ganske bra burna av lemmy angående grønnis og "følelseskalde jævler", skulle jeg kanskje dratt en grønnisvits? Den hadde vel blitt sletta fra forumet på sekundet, men der er vi tydeligvis ekstra fintfølende.

 

Jaja, musikken til M.J er bra den, og uten å klabbe meg inn i personlighet skal jeg innrømme at han er en av de større artistene i det kommersielle popsirkuset noensinne.

Noen Konge blir han dog aldri, kunn Elvis er kongen. Og hvis Elvis er kongen, hva skal man da si om de klassiske komponistene?

 

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f