Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 jun 09, 09:45

Opprinnelig postet av keiko99

tror nok vi skal bruke "glad sanger".. altså sanger som er lette og synge for alle.  Jeg vet at BRH er veldig flinke med sanger, men når sangen ikke skaper liv mere en hos BRH da bør sangen legges ned.

Næmmen kära nån!!!

Jeg er ikke med i Plankehaugen eller noe, og pleier ikke å orke å blande meg i diskusjonene her... men er det ikke sånn det  har foregått i flere år nå, da?? Noen kreative sjeler prøver å dra igang ei ny låt, noen henger seg på, flesteparten gidder ikke, for de "kan ikke" låta (og gidder ikke å lære den heller), og så blir den lagt død fordi "den ikke skaper liv" - før den engang har fått en sjanse.

Kommer en med noe nytt, så sier det seg vel sjøl - enkel logisk sans! - at en ikke kan den før en har lært den, og at den ikke "skaper liv" før kange nok den. Må jo gi stakkars sangen en liten sjanse først da, for svarte!

Jeg har nok av meninger om både BRH, hester og annet, men det spiller absolutt ingen rolle! Når noen gjør (eller prøver å gjøre) noe riktig, så fortjener det ros, uansett hvem det er som gjør det. Når noen gjør noe som mange har etterlyst - som nye sanger - så fortjener det at en i hvert fall prøver å hjelpe til. Og, "on a personal note", alt som kan bidra til å gjøre noe med den triste monotonien som har prega sangene fra PH i det siste, er hjertelig velkommen!!!

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340