Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 04, 19:32
Synes det først virket som at Czwartek skulle ta en straffe, men jeg var sjeleglad for at han ikke gjorde det - han klarte jo såvidt å stå på beina på slutten. Koskela og Trondsen var vel også uaktuelle pga sin fysiske tilstand der og da.

Vanskelig dilemma det med Ringberg, men det viktigste for å ta straffespark er at en vil det selv, og har en god følelse. Hadde Ringberg hatt det, så hadde han nok meldt seg. Hadde han ikke det, var det riktig å la andre forsøke seg.

Men rent generelt er jeg tilhenger av at midtbane- og angrepsspillere tar straffer. Jeg vet ikke om statistikken er på min side, men synes ofte de virker sikrere i slike situasjoner enn forsvarsspillere. Så kanskje burde Hornseth prøvd seg som femtemann?

Men nå kom jeg egentlig på hvor latterlig det er å diskutere dette. Gjort er gjort, det blir bare spekulasjoner, og vi har lagt dette bak oss nå.

La oss heller diskutere hvordan vi skal ta poeng i Bergen til søndag!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f