Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 21 jun 09, 03:35

Opprinnelig postet av denspesielle1

Men, er ikke dette et prov på utøving av en viss egoisme også? Vil understreke at fra et mellommenneskelig ståsted så ønsker jeg Grønhagen alt bra, men fra et sportslig ståsted så virker en "sykemelding på ubestemt tid" meget merkelig.

Hvis vi fastslår at mye av det som skjer i fotballverdenen ikke alltid kan sammenlignes direkte med jobbverdenen ellers, så er det min mening at her er det en mann som setter seg selv milevis over og foran klubben. 

Så du mener Grønhagen bør sette hensynet til seg selv til side? Tullprat.

Det er ikke klubben ELLER seg selv det handler om. Det er klubben OG seg en må ta hensyn til. Altså velge det som er det beste både for en selv og for klubben.

Hvorfor? Fordi Grønhagen må være frisk og velfungerende for å kunne gjøre jobben godt. Kan han ikke det er det bedre for klubben at han trer tilbake, akkurat som det er bedre under kamp å erstatte en skadet spiller med en som er frisk og hel, selv om den skadde spilleren i utgangspunktet er en bedre spiller.

Det til side, det er trist at Grønhagen ikke har funnet godformen igjen.. Det er nærliggende å spekulere i om seriesølvet fra i fjor har lagt forventningene litt vel høyt i år, og så blir det vanskelig å akseptere de foreløpig svakere resultatene i år, også innad i klubben. Hvis klubben ikke står samlet bak treneren så er ikke det bra for noen

Ønsker uansett Grønhagen god bedring.

Men også med Aune har jeg tro på dette laget. Jeg tror rent jeg vil bli mer overrasket enn skuffet hvis FFK skulle rykke ned i år. Gullet tror jeg nok (som de fleste vil jeg tro) går til RBK, men bak dem ser alt veldig åpent ut.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340