Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 17 jun 09, 15:23

Jeg syns ikke det er gærnt at dere har publisert saken. Dersom dere har troverdige kilder på at Grönhagen etter all sannsynlighet er ferdig i klubben, så syns jeg ikke det er gærnt at dere skriver det heller. Et hvilket som helst annet nyhetsmedium ville gjort det samme, og uten at jeg mener at ffksupporter.net nødvendigvis skal konkurrere om å være først ute med det siste sladderet, er FFK-relaterte nyheter fra relativt sikre kilder naturligvis veldig relevant stoff.

Det siste avsnittet, derimot, kunne dere etter min mening spart dere for inntil det evt. er offisielt. Det virker uprofesjonelt, og kan oppfattes som å nesten grense til mobbing.

At moderatorer og nyhetsskribenter i diskusjoner på forumet ikke har lagt skjul på en viss... skepsis til Grönhagen, bidrar bare til det ovennevnte inntrykket.

ffksupporter.net er selvfølgelig ikke et "profesjonelt" medium (på den måten at det drives på frivillig, ubetalt basis). Og jeg mener ikke at hverken dere eller andre, betalte, mediefolk ikke skal ha lov til å ha en personlig mening og gi uttrykk for den. Men det er verdt å huske på at om dere gir veldig tydelig uttrykk for dem, så vil det også farge folk når de leser de "nøytrale" nyhetsartiklene her. Like it or not.

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340