Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 17 jun 09, 15:06

Leser at Henriksen er irritert over at det spekuleres så kraftig i at Grönis er ferdig, og det synes jeg er helt greit ettersom man har gått ut og sagt at det ikke er noe dramatisk. 

Men er det som Runar sier troverdig? Det som jeg ikke synes er greit er at FFK selv har skyld i alle spekulasjonene. Klubben er rett og slett mestre i å legge lokk på ting, avdramatisere og hemmeligholde.

Det har blåst stiv kuling i FFK siden vi rykket opp i Tippeligaen, og vinden ser ikke ut til å avta med det første.

Etter en La Manga tur, hvor det visstnok skal ha vært vill vest, som har ført til at Anders ikke har full tilitt i spillergruppa, en sak med sportsdirektøren som endte i rabalder, en sykdomsperiode med operasjon og ikke så altfor tilfredsstillende resultater i vår er det kanskje ikke så rart at han nå trenger en pause, kanskje over sommeren.

Skulle det vise seg at arbeidsforholdet Grönhagen / FFK nå avsluttes, synes jeg klubben burde spille med åpne kort og legge fakta på bordet, hva som har skjedd og hvorfor.

Til slutt er det vel bare å ønske Grönis god bedring og Tom Freddy og Jokke lykke til med ledelsen av laget.

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340