Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 14 jun 09, 16:44

Fredrikstad Stadion vil alltid være folkets navn uansett hvem som kommer inn på sponsor/salgsiden. Fotballfolket møtes alltid på " stadion" uansett hvilken by det er snakk om. Hvis en eller anen idiot er villig til å betale 10 mill forn navn og reklame,vil det alikevel bli ; "ska du på stadion te hælja?" Godt gjort av TH å komme med 5 millioner for 5 år. Hør på detteda ; Vi ønsker spillere,ledere og publikum velkommen til "BRYNILD STADION"!!!! til dagens oppgjør i tippeligaen mellom Sandefjord Komplett,no fotall og www. Brynild.no Fredrikstad. Det kan vel aldri bli slik, men fy f.... da er toppen nådd. Det er tross alt markedskreftene som rår, selv i Fredrikstad Fotballklubb.  Så nevnes Bøsen og klappsalver på møtet, jeg var også der og er vel en av de mange som mener Bøsen har høyere kolestrol enn IQ. Jeg var en av de som ville ha Stadion på Holmen uten at det spiller noen rolle nå og ble ikke imponert eller manipulert av de hardtsatsende Værstefolka. Hadde vi forsatt hatt tilhold på Holmen,ville det aldri blitt lagt fram budsjett i minus. Det er nå min mening.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f