Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 14 jun 09, 16:27

Opprinnelig postet av Lex

Nå er ikke jeg helt inne i den saken, men er det ikke slik at denne saken ble gransket av spesialister og det da kom frem at Værste hadde vært veldig snille mot FFK?

Det som ble gransket var om Værste hadde overholdt sine forpliktelser i kontrakten. Det hadde de til fulle. Det er full avtalefrihet mellom næringsdrivende, så en avtale kan være så urimelig den bare vil og like fullt være gyldig. Spørsmålet jeg stiller er om avtalen som ble ingått har mye til felles med det budskapet medlemsmøtet mottok. jeg kjenner meg ikke igjen i det. Noen av de som frontet denne saken for klubben, og som dengang satt i styret i klubb og/eller ASA, viste seg å ha tette bånd til Værste AS sine aksjonærer. Når Sport ASA frontet dette med Værste, som var foranledningen til granskingen, så håpet nok Tom Kristoffersen(er det ikke det han heter?) at media skulle gripe tak i hvor urimelig den var. Det gjorde Hegnar, men ikke lokalavisene.

Dette er uansett historie, selv om det er bittert, og dagens ledelse må forholde seg til den avtalen som foreligger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340