Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 13 jun 09, 02:54
Endret: 13 jun 09, 02:58
Endret av: Truger

Opprinnelig postet av TothNR1

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av TothNR1

vi har ikke vår kaptein tror jeg, han ble nok benket mot start siden han har skrevet kontrakt med orgryte, ser ut som han får åge hareide som trener også

Skrevet under for örgryte? kilder??

jeg skrev jeg tror, skulle nok også skrevet at jeg tror han er klar for ogryte. så har nok ikke noen skilder, selvom når grønhagen benker barsom syns jeg det er skilde nok

Hvis alle som blir benka er på vei til ny klubb, hadde det vært utrolig mye med overganger i fotballen :P

Når det er sagt, håper jeg at Barsom drar til sommeren. Han er en helt ok spiller på kanten, men har en del håpløse valg (feks i "skudd"-posisjoner), og virker for meg som en virkelig klysete og til tider sutrete spiller.

Vil vel også tro at han sitter på en dugelig stor lønningspose som FFK sikkert kunne vært foruten...

Til trådens emne: FFK har ingen ledertype, med unntak av Wehrman. Han er vel kanskje ikke et særlig godt alternativ fro tia...

Ramberg duger ikke, det gjør heller ikke Piiroja, Martinsen, Gashi, Staw eller Czwartek heller. Kvisvik, muligens?

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340