Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 12 jun 09, 20:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, for det går jo ikke an å være kritisk mot BRH. Fytti katta for en fyr denne Nøytral må være som sier noe som hvertfall jeg er 1000% enig i. Nei, sånne folk kan man ikke ta seriøst. "banke-seg-i-hodet-veldig-hardt-smily"

Jeg er forresten helt sikke på at jeg har sett denne "Safari" før. Kan det være Klokan? Ja, det må det være.

Du må jo være full  hvis du tror det er Klokan. Det er ikke hans måte å skrive på i det hele tatt. Det var heller ikke nøytral som startet denne tråden, men safari. Derfor virker det litt merkelig at han plutselig kommer med masse ting som bare omhandler konflikt med BRH, og ikke PH. Safaris innlegg omhandlet ting litt mer generelt. Det virket påfallende at en person sitter med så mye informasjon, kaller seg først nøytral, men innrømmer at han holder med FFK. Etter alt dette så kommenterer han ting som omhandler BRH. Det virker ikke spesiellt nøytralt spør du meg.

Jeg må si at du har et utrolig voksent ordforråd og argumenterer bra! Les innlegget ditt en gang til, så forstår du hva jeg mener. Håper du får noe ut av all den aggresjonen din. Dessuten er nok ikke du den rette til å kritisere meg for å ikke akseptere andre meninger. Du kommenterte jo innlegget til Safari veldig voksent, med gode argumenter.

Har ingen problemer med å takle at folk mener noe annet, men dette virket som en annen bruker.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f