Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 jun 09, 20:41

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hade bra Drillo! Håper vi aldri ser deg igjen som trener! Destruktiv møkkafotball!!

Er det noe du har hørt at man skal mene hvis man vil gi intrykk at man har greie på fotball?

Er du Erik Solèr?

Kan du nevn ett navn, som er realistisk, som er mer egnet til å "trene" Norge?

DU kan jo trene Norge. Du både kan og vet absolutt alt mellom himmel og jord. Du må jo være perfekt for jobben! Selv om du har norges mest eplekjekke og egosentriske brukernavn synes jeg ikke du kan så himla mye mer enn meg om fotball, og hvis jeg mener noe annerledes enn deg så må du rakke ned på min mening. Hva faen er det for en oppførsel?

Noen ganger blir jeg rett og slett kvalm av deg.

Og nei, jeg er IKKE Erik Solér (tom der hadde du denne apostrofen som ikke heter apostrof feil vei, heter ikke du kanogvetalt??). Jeg synes faktisk mannen er en dust. Erik Solér altså. Fornøyd nå?

Jeg klarer ikke å komme opp med et realistisk navn på ny trener dessverre. Det får bli kålhodene i NØFF sin hodepine.

Jeg foreslår hvertfall deg som ny sjef, du er jo kongen!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340