Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 jun 09, 16:10

Nei, jeg er fullstendig klar over at Norge ikke har gode nok spillere til å spille som Nederland. Men hva skjer hvis Drillo skal fortsette å være sjef? Jo, da må alle andre (u21, g19, g18, osv osv) spille på samme måten. Altså vil Drillo og hans filosofi gjøre at Norge vil ødelegges for mange år fremover. Det er nok kjempegøy for gutter på 14-16 å løpe etter baller som ramler ned på bakken et eller annet vilkårlig sted i nærheten av han svære som headet den.

Jeg ønsker meg en sjef som lar oss få lov til å spille fotball langs bakken, litt pasningsspill hadde vært morsomt også. Det husker jeg ikke sist jeg så. Vi må bare dyrke dette, det vil bli bedre etterhvert.

Sånn som det er nå orker jeg ikke å se på landslaget lenger, og for en bortimot fotballidiot som meg er det ganske trist i grunn. Ja, man skal følge nasjonen i tykt og tynt. Men det er ingen underholdningsverdi lenger, og da kan jeg heller lese ei god bok.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340