Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Nøytral

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 09
Innlegg: 3

Lagt til: 12 jun 09, 13:59

Det er vel flere syn på dette. Selv bor jeg i oslo følger mye med på fotball generelt men ikke noe spes lag i Norge men holder vel kanskje en knapp på FFK og har jo da fulgt med på alt dette mer utenfra og også hørt mange kommentarer fra folk utenfra.

Det at folk ler av Plankehaugen føler jeg ikke stemmer. Den oppfattningen jeg sitter igjen med er at Plankehaugen faktisk prøver å drepe et alvorlilg problem ved roten altså de som sloss og lager kvalme og det er det mange med meg som også mener.

Videre så nevner BRH at de føler seg forhåndsdømt og at de aldri har fått noe sjanse. Første kjennskapet Publikum får så står dere frem med tildekte ansikter bannere som kanskje kan virke ikke voldlige men mer fasistiske opprørske. BRH selv ønsket jo å endre tribunelivet på stadion. Folk flest er jo stort sett alltid skeptiske til noe nytt og var jo da skeptiske. Og dette blir så fulgt opp med en slosskamp under brua. Selv om BRH aldri ble nevnt i denne sammenheng trak jo folk selv konklusjoner. Dette ble så vider fulgt opp med mye bråk om blussing. Så mot lillestrøm sist sesong som også jeg faktisk var på tro det eller ei var det litt bråk pluss at alle ble holdt igjen pga at LSK folka venta på noen fra FFK for å sloss. Og nå dette senest i oslo.

Så en kombinasjon av hvordan BRH valgte å fremstå og vise seg for offentligheten kombinert med mange mange mange uheldige situasjoner har jo gjort at BRH har fått dette dårlige rykte. Å da legge all skyld på trause forhåndsdømmende osv osv fredrikstad folk blir for dumt.

Det er kanskje på tide at BRH setter fingeren i jorda og innser at måten de har valgt å fremstå på i media og alle hendelsene som de selv har skapt ene og alene har gitt de dette elendige rykte.

Den sammenligningen med legen og homopaten føler jeg ikke stemmer med BRH for er det noe BRH har fått så er det mange mange mange sjanser uten å dra opp alle de hendelsene som de har vært enten direkte eller inderekte involvert i. Disse negative hendelsene får mye fokus og et negativt rykte tar lang tid å kvitte seg med.

Så slutt å skyld på alle andre se heller på hva dere selv har gjort og hva dere kan gjøre i fremtiden for å få et bedre rykte.

 

Hilsen Morten fra Oslo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f