Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 11 jun 09, 19:04

Keiko, jeg synes den kommentaren passet fint inn i det tilfelle her jeg. Jeg kan argumentere igjen : ph har 4000 medlemmer eller noe i den duren. Og brh har 30-40 medlemmer. Brh fyller en buss med det anntallet. (altså nesten 100 % av medlemmene kommer hittil med buss) Mens ph har fylt 3 eller 4 busser sålangt. (altså ca 10-20 % av medlemmene kommer hittil med buss) Alle kan jo se at det er forskjell på prosentene her. Derfor skrev jeg at kanskje brh er litt mer trofaste. :) Det er nok fakta.

Mot start var det vel en av de få gangene brh ikke var mannsterke, som schpa84 skrev. Grunn: sikkert eksamen, og sykdom osv. (det vet ikke jeg)

I tillegg har jeg hørt at brh også går på ffk 2 kamper. Igjen viser de sin trofasthet, og det synes jeg er veldig positivt :-)

For å være litt positiv tipper jeg at flere folk kommer til å kjøpe biletter over helga. Ser fram til søndag, det blir grisemoro!:)

---------------------------

Syng for fredrikstad!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f