Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Safari

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 09
Innlegg: 5

Lagt til: 11 jun 09, 11:38

Opprinnelig postet av Plankekæll
Takk for bidraget og fortsatt god sommer.

Takk i lige måte.

Jeg har ingen som helst glede av å provosere Plankehaugens medlemmer. FFK er for meg en klubb jeg er helt likegyldig til, og de jeg har møtt fra Plankehaugen har omtrent utelukkende vært hyggelige personer. Denne kritikken jeg nå kommer med er ikke ment som noe annet enn en ganske presis gjengivelse av hvordan dere oppfattes fra utsiden.

Det er selvfølgelig alltid noen som foretrekker å stikke hodet ned i sanden og ignorere det, men som gruppe har dere best av å komme ut av deres identitetskrise så fort som mulig. Det virker per i dag som at absolutt alt som på noen måte kan oppfattes som alternativ i og rundt Plankehaugen sitt felt oppleves som en trussel istedet for en berikelse. Det er greit å ta et standpunkt rundt dette og holde seg til det, men det er så enormt mye frem og tilbake - og diskusjonene på deres forum er til tider bare helt utrolige. Jeg holder på hatten hver gang jeg tar turen innom.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f