Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jun 09, 20:08
Endret: 07 jun 09, 20:09
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av schpa84
Har du i det hele tatt noe selvinsikt? Forstår du ikke at problemet ligger i at forumets moderatorer stort sett her gjør alt for å hause opp en debatt angående BRH eller andre Ultras? Det er en årsak til at man ser det som nyttesløst. For uansett hva man svarer finner dere alltid noe mer som kan betviles. Når man ser med bind for øynene er det ikke rart at man svartmaler alt.

Jepp, hele moderatorteamet er selvfølgelig sykelig opptatt av å hause opp stemningen mot BRH. Det var derfor de fikk ha en tråd over lengre tid hvor de fikk publisere nyhetene sine i og samtidig fikk nettsiden publisert øverst på alle sidene her inne.

Jeg vet ikke hvem som svartmaler denne diskusjonen jeg? Dem som stiller spørsmålene eller dem som mener at det ikke er noe poeng fordi det bare blir drittslenging av det, samme hva som blir skrevet.

Syns i grunn BRH har gjort en god jobb med å øke stemningen, ikke minst de siste kampene. Da er det synd at slike saker legges lokk på, i steden for åpenhet. I det lange løp er jeg redd verken BRH eller andre tjener på dette og vil bare bli dratt opp igjen ved en senere anledning.

Men greit nok, samme det... Vil dem ikke, så vil dem ikke. Punktum.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f