Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 09, 11:05

Opprinnelig postet av Lars 29

 

En ting i denne saken jeg absolutt ikke forstår og det er følgende. På bakgrunn av episoden på Torshov  ( skrives slik ) hvor BRH helt uforskylt ( etter eget utsagn ) blir overfalt av Isko boys. Hvordan har det seg da at man utestenger 5 eller 4 ( er litt uklart ) av sine egne medlemmer? Er det selvforsvar så utestenger man vel ikke sine egne medlemmer? Noe her som er veldig merkelig.

Prøvde å få svar på omtrent akkurat det samme for et par-tre uker siden, men det er tydeligvis et vanskelig spørsmål å svare på viser det seg. Forståelig nok, for det virker ikke som det kan være et logisk svar på dette. Å forsvare en handling opp i mente, for så å straffe de samme personene selv, virker særdeles merkelig. Det har så vidt jeg vet ikke kommet et eneste skikkelig svar på dette... Det kan vel bare bety en av to ting:

1. Hele utestengelsen var en ren bløff. Ingen ble utestengt, men at dette ble hevdet for å roet ned reaksjonene mot BRH. De tok ansvar og reagerte mot de som sloss - utad, mens ingen i realiteten ble utestengt.

2. Det som ble hevdet var selvforsvar var ikke dette likevel. Det enkelte fryktet med BRHs inntreden fikk rett og det har kommet casuals-elementer inn i BRH.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340