Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 05 jun 09, 09:59

En ting i denne saken jeg absolutt ikke forstår og det er følgende. På bakgrunn av episoden på Torshov  ( skrives slik ) hvor BRH helt uforskylt ( etter eget utsagn ) blir overfalt av Isko boys. Hvordan har det seg da at man utestenger 5 eller 4 ( er litt uklart ) av sine egne medlemmer? Er det selvforsvar så utestenger man vel ikke sine egne medlemmer? Noe her som er veldig merkelig.

BRH skriver også at "alle" var enige i disse utestengelsene for så at det på Start kampen kommer noen med påskrift justice for the Torshov 5?Cool Blir bare bedre å bedre.

Noen her inne forsøker å få et legitimt svar på dette spørsmålet, men blir kun møtt med svar a la.."ingen vits i å blusse opp konflikten mellom BRH - PH igjen etc..Dere kan svare for dere eller?Er et legitimt spørsmål

Har sagt det før å sier det igjen uansett hvilke reaksjoner det vekker. Synes dere i BRH opptrer så utrolig uklokt og lite gjennomtenkt noen ganger. Til å være en supportergruppering som kun skal støtte FFK på en best mulig måte så opptrer dere utenfor banen på en utrolig amatørmessig måte. Det er hvordan dere blir oppfattet ikke bare av juletrær og tanter men også av meg som har opplevd andre supporterkulturer i ulike land.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340