Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 03 jun 09, 21:06

Opprinnelig postet av schpa84

.... Det å kle seg i klubbens farger har ingen visuell effekt synes jeg. Hvertfall ikke så lenge folk står stille og ser helt døde ut. Da er det bedre å legge mye penger i å lage en fet tifo. DET gir inntrykk.

 

...Jeg kler meg ikke som en idiot bare fordi mange andre gjør det. ...

At ikke klubbensfarger gir noen visuell effekt kan jeg ikke forstå at du sier, var du på cupfinalen? Kan seff bare snakke for meg selv men når jeg kom opp på tribunen å så 3/4 av stadion i FFKs farger mot den "lille" blå skaren på motsatt kortside var for meg nesten en religiøs opplevelse (er ikke religiøs), kan ikke tenke meg at spillerne ikke la merke til det samme.

Når det gjelder det med tifo så er jeg enig med deg i at det kan gi ett kjempeinntrykk, skulle ønske vi kunne være mer kreative og nyskapende på den fronten.

Så ett sp.mål, bare fordi jeg lurer, ikke for å rakke ned eller være negativ på noen måte.

Hvorfor synes du å kle seg i klubbens farger er på "kle seg som en idiot"?
Endel av ultras/casuals gutta mener jo at de ikke vil pga kommersialiseringen og pengekjøret, du skriver her "som en idiot" så lurer derfor på hvorfor du synes det og evt hva som er så idiotisk.

Hva med hjemmelagede supportereffekter, er det "greit" eller er det også fy fy? For lager man det selv så støtter man jo ikke pengekjøret.

Som sagt, ikke vondt ment men jeg lurer bare.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f