Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 jun 09, 19:01

Opprinnelig postet av vedkasse

Hvorfor skal man ikke kunne gå kledd som man vil? «Terrace fashion» som det kan kalles vil også si å ta avstand fra den moderne fotballen. Under den moderne fotballen inngår blandt annet velkledte menn i dress som egentlig ikke bryr seg om laget sitt, men som sitter pent på stolen sin og kun ofrer et lite klapp ved mål. Her snakker vi også om ansiktsmaling og parykk. Det ser jævlig teit ut, og er IKKE kult. Å ta avstand fra den moderne fotballen er det samme som å ta avstand fra den pengekulturen som fotball er blitt en del av. Det hele er et jævla pengesirkus. Jeg vet selvsagt at det ikke er mulig å få tilbake den gode gamle fotballen, men jeg for min del(uten at det er FFK som er laget mitt sånn forresten) vil i alle fall ikke ta del i kjøpehysteriet. Hva skal du egentlig med en FFK-smekke, en snusboks med FFK-logoen, et FFK-belte og gud vet hva?

We're the fans that pay! Give us back our game!

Noe av det dummeste jeg har lest her inne, og her har det vært skrevet mye dumt!Surprised
Har du tenkt på at det gjerne er de "velkledte" mennene som bidrar til at klubben faktisk har et fotballag som ikke er i 3 divisjon? Hadde det vært ett fett for deg om laget ditt spiller i TL eller 4 divisjon? Neppe...

Du snakker om at man skal kunne gå som man vil, men så presterer du å rakke ned på dem som vil ha på seg parykk og ansiktsmaling... Logikken er hvor? For mange ser det nok like jævlig teit ut med burberry og andre merkeklær på en fotballkamp.Blir som å komme med joggedress i kirken detUndecided 

Helt greit å ikke ville ta del i kjøpehysteriet, men hadde alle tenkt som deg hadde det vært  ganske tamt å se på publikum under kamp. I tillegg er  dette "kjøpehysteriet" en svært viktig del av klubbenes nødvendige inntekter, med mindre du vil betale 100 kroner mer per kamp da? Hvorfor skal man IKKE ha en FFK smekk, en snusboks med FFK logo eler noe annet? Det handler om å både STØTTE klubben samtidig som man viser hvilket lag man har tilhørighet til og er supporter av.

Dere som maser om det visuelle med hopping og klapping, det er vel ikke noe som gir mer visuell støtte enn 10 000 kledd i rødt og hvitt? Jeg for min del er for begge deler.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f