Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 jun 09, 16:43

Opprinnelig postet av vedkasse


Hvorfor skal man ikke kunne gå kledd som man vil? «Terrace fashion» som det kan kalles vil også si å ta avstand fra den moderne fotballen. Under den moderne fotballen inngår blandt annet velkledte menn i dress som egentlig ikke bryr seg om laget sitt, men som sitter pent på stolen sin og kun ofrer et lite klapp ved mål. Her snakker vi også om ansiktsmaling og parykk. Det ser jævlig teit ut, og er IKKE kult. Å ta avstand fra den moderne fotballen er det samme som å ta avstand fra den pengekulturen som fotball er blitt en del av. Det hele er et jævla pengesirkus. Jeg vet selvsagt at det ikke er mulig å få tilbake den gode gamle fotballen, men jeg for min del(uten at det er FFK som er laget mitt sånn forresten) vil i alle fall ikke ta del i kjøpehysteriet. Hva skal du egentlig med en FFK-smekke, en snusboks med FFK-logoen, et FFK-belte og gud vet hva?

We're the fans that pay! Give us back our game!

Det at folk vil ta avstand fra det kjøpe presset synes jeg er bra egentlig. Selv er jo nok en av de som kjøpe supporterefekter fordi jeg synes det er kult og at jeg da støtter klubben/PH

Men til dere som ikke ønsker å la dere bli med på kjøpekarusellen så håper jeg at dere kan ta på dere en rød eller hvit genser. Det har jo de fleste i skapet fra før. Ikke noe som ser bedre ut på tv en at hele tribunen er farget i klubbens farger og for å klare det så trenger man ikke en drakt eller sant. kun en t-skjorte eller genser


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f