Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 03 jun 09, 08:59

Nå kikker jeg på situasjonen på nytt (Vidar Martinsen). Kvisvik slår ballen, jeg fryser bildet. Vidar starter faktisk en meter på riktig side, så han er hvertfall ikke offside. Piiroja er vel lengst inn, han starter på bakerste stolpe. Han ligger på linje med Borgersen (?) når Kvisvik slår frisparket.

Hadde Høie derimot gitt retur, så hadde Piiroja tatt ballen først. Da hadde det vært offside fordi Piiroja lå minst en meter i offside da Vidar headet ballen.

Det blir i allefall ikke dømt noen offside på situasjonen, noe som er helt korrekt. Bård Borgersen er forresten mannen som klarerer Høies redning ut til innkast for FFK.

Assistentdommeren kan man ikke se i tv-ruta i det hele tatt ved denne situasjonen. Men, det kan godt hende du la merke til at han vinket når du var på stadion? Uansett velger dommeren å ikke høre på sin assistent.

Konklusjonen på denne situasjonen er at dommeren gjorde rett utifra tv-bildene, det var IKKE offside.

 

Évertons skudd i nettveggen er nesten identisk med stangskuddet hans, forskjellen er at ballen går en halv meter lenger til høyre. Uansett er begge disse klare målsjanser.

Évertons skudd rett på keeper er faktisk er STOR målsjanse, der er det bare bingo at den ballen ikke flakser inn i mål. Klarere sjanser enn dette er det vanskelig å få, da må i tilfelle keeper stå ute av målet og Éverton blåse ballen over eller noe.

Gashis skudd som blir blokkert hadde gått i mål. Så jo, det er en målsjanse det også er jeg redd.

Denne gangen tar jeg med målet som målsjanse også, og vi ender opp med 11-5 i sjanser til FFK.



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340