Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 31 mai 09, 11:33

Det viktigste for meg er at ingen nøkkelspillere forsvinner. Et Alonso salg vil i seg selv sikre Lpool maks 3plass neste sesong.....Vi trenger 4-5 spillere før troppen er "komplett":

1 Spiss som kan avlaste Torres, eventuelt spille sammen i 4-4-2.

2 Høyre kant spiller, som også kan avlaste Gerrard i den hengende spissrollen i 4-5-1.

3 Høyreback som konkurrere mot Arbeloa.

4 Ny stopper for å erstatte Sami som fjerdevalg.

5 Sentral midtbanespiller, litt tynt der når vi spiller i 4-5-1

1 Ønsker ikke Tevez av prinsipielle årsaker, Manu spillere skal IKKE signere for Lpool. Dette har ikke Benitez helt forstått, alle husker vel den pinlige transfersagaen rundt Heinze...Har egentlig ingen klare ønsker bortsett fra Villa, men har er nok for dyr.

2 Uten tvil Silva fra Valencia!

3 Usikker her, Rafinha fra Schalke kanskje?

4 Her håper jeg vi tar opp et talent i egen klubb, ryktes at et, par tre stoppere skal trene med A-laget i sommer og pre-season og få muligheten til å bli fjerdevalget til neste sesong.

5 Uten tvil Barry så sant det ikke går på bekostning av Alonso. Engelsk, anvendelig og klassespiller. Koster maks 80-90millioner.

Andre forslag?

Rafa må finansiere kjøpene delvis med salg. UT: Dossena er overflødig, vi har både Insua og Aurelio på vbacken. Degen en høyt lønnet og særdeles skadeutsatt spiller. Forstod aldri denne signeringen selv om han kom via bosman...Babel har et ubestridt talent, men vil nok aldri bli en nøkkelspiller for Rafa - kan generere opp mot 100millioner kroner. Lucas kan generere sikkert 60-70millioner kroner og er overflødig hvis Barry signerer. Ellers bør jo Itandje frigis snarest.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f