Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 30 mai 09, 12:08

Opprinnelig postet av TheDude

Scoringene til Everton vil komme når han får en makker han kan spille med. Hvor mange var det ikke som avskrev Tarik i sin tid når han brente sjanse etter sjanse.



Mitt innlegg handler kun om det å score mål og ikke andre ferdigheter som kan være viktige for laget.

Synes det er påfallende hvor mange både her og "ute på gata" som mener at Everton vil begynne å score mål , bare han får en makker han kan spille med. Det er jo ikke det som er problemet når det gjelder måltørken til Everton. Han kommer jo til sjanser. Klare sjanser! Spilleren mangler 2 ting foran mål: Avslutningsferdighet og selvtillit. Kan aldri tenke meg at Everton blir bedre til å sette sjansene sine om Gardar eller noen andre er på banen? Skal Gardar hjelpe ham med å sparke ballen eller skal han stå ved siden av og coache som en skøytetrener med rundetider?

Nei, dere... Om Everton blir noen målscorer (noe jeg tviler sterkt på) så er det ikke fordi han spiller ved siden av Gardar, Dominic, Tegan eller Raul for den saks skyld...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340