Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 mai 09, 00:39

Klarer ikke helt å henge meg på jubelbølgen over at Werman og Gerrbrand forsvinner. Det er da temmelig klart at disse to, når de er i god form vel og merke, er to av de beste spillerne FFK noensinne har hatt. Det kan være rett å la dem gå nå, men det har definitivt skjedd ting underveis her som ikke er jubel verdig nå man ikke klarer å holde p ådisse spillerne lenger og få dem til å yte sitt beste for FFK.

Det er selvsagt lett å ta parti med klubben og fryse ut en enkeltspiller som Werman når han snakker høyt om ting innad i klubben han ikke har vært fornøyd med. Det er litt interessant om selvrettferdig holdning fra klubbens side har bidratt til at midtbanekjempen har mistet gløden for sin nåværende klubb før tiden. Det er enn mer interessant hva FFK kan klare å lære av dette. For her er det noe klubben trenger å forbedre, uten at jeg er den rette til å sette fingeren på hva. Wehrman derimot, som kan ha vært sleivkjeftet og det som verre er, tror jeg likefullt har vært innom noe i sine utspill, og at det er noe her FFK som klubb kunne ta til seg. Ikke klubben må, men så vil de ikke ha lært noe av dette heller. Det er helt klart behagelig å forklare det "bråket" som har vært rundt Werman med at han er vanskelig etc, men jeg tror ikke det er den klokeste forklaringen å slå seg til ro med.

Tøffe økonomiske tider, svake resultater og andre problemer til tross, hele fotballNorge er på vei inn i hardere tider enn vi har sett de siste årene. De klubbene som handler klokt og langsiktig nå vil klare seg relativt bra fremover, og det er intet i veien for at FFK kan høre blant dem. Men jeg blir litt bekymret over at man ikke klarer å holde to av de beste spillere motiverte og i god form. Da er det noe man ikke har gjort godt nok. Jeg håper noen i klubben innser hva dette noe kan være.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340