Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 28 mai 09, 14:21

Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Agim Shabani, Abgar Barsom, Martin Elvestad, Kasey Wehrman, Raymond Kvisvik og Gardar Johansson.  Noen skal ut!!!

 

Intet enkelt valg, enig i den.

Wehrman må snart vise tegn til formstigning igjen hvis det skal være mening i å forlenge kontrakten. Men ellers er jeg uenig i at PAC og Kvisvik skal ut pga alder. Det finnes langt eldre spillere enn dem somn holder nivået i TL.

Barsom er da en bra personlighet å ha i spillergruppa?

Bare tanken på å ville kvitte seg med Gardar og/eller Everton gjør meg helt svimmel. Det får da være grenser for å forlange kjemperesultater til enhver tid. Skal vi kun ha spillere i klubben som er en knallsuksess fra første spark på ballen og som aldri er skadet eller har vekslende formkurve så ville vi ikke hatt en eneste spiller igjen av dagens stall. Det ville ikke vært en spiller i TL som var god nok da i så fall. Muligens Runar Berg, men ham ville vel ingen i FFK satset på i hans alder.

Apropos alder, jeg er da enig i at man må tenke litt fremover, klart man må.Men skal klubben oppnå noe i inneværende sesong så må man tenke litt på hva spillerne er pr i dag også, ikke bare hva de kan komme til å bli om to år.

Jeg vet dette blir feil tråd, men en vi absolutt bør beholde er Anders Grønhagen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f