Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 25 mai 09, 22:42

Opprinnelig postet av Husgutt

Så det går ikke an å sammenligne Tom Nordlie med Grønhagen, fordi Grønhagen er flinkere til å takle media? Faktisk tror jeg spillerne driter i hva trenerne svarer når tv2 kommer på besøk. For spillerne er det hva treneren gjør på treningsfeltet og i det daglige som betyr noe.. Og begge trenerne har for vane å gjøre det bra i 1-2 år, for så å slite ut omgivelsene, og få sparken pga dårlige resultater..

I forhold til FFk sin organisasjon, så har vi jo fått ny direktør,så der har det jo skjedd ting..

Har fått med meg at FFK har fått ny direktør, men det er det samme inkompetente styret som har ansatt han. Unnkyld meg, men mener du at det har vært til klubbens beste? Problemet ligger i at de som ansetter nye folk i organisasjonen har de samme inngrodde meningen om hvordan man tenker. Vi trenger friskt blod. Det hjelper ikke å ansette en ny direktør, når de har valgt den personen fordi han passer inn i deres tankegang. En organisasjon styres i hovedsak av et styre, uansett leder eller direktør

 

 

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f