Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 25 mai 09, 21:27

Opprinnelig postet av Shadar

Opprinnelig postet av schpa84

Hvis du sammenligner Grønis med Tom Nordli, lurer jeg på hvilken planet du befinner deg på? Det er så vidt forskjellige trenere som det går an å være. Tom Nordli er en kjeftende sinna medieklovn, mens Grønis er rolig og sindig.

Litt artig at du sier akkurat det. Er det noe media har vært flinke til så er det å fremstille at Tom hele tiden er sint, voldsom og skrikete (merk fremstilt slik). At han faktisk er slik er det mange som er helt uenig i (også jeg delvis), men makten til media er stor og de skape skape hvem de vil av folk, selv en sindig og rolig pedagog som det Nordlie har vist at han kan være.

Grønhagen derimot har vært flink til å være rolig med media og fremstått som veldig rolig og sindig, men dette er ifølge mange visstnok oftest kun når media er tilstede. Han kan være sint og kjeftende som ingen andre.

Jeg synes det det var litt artig at det faktisk KAN forholde seg stikk motsatt av hvordan du sier at det er.

 

 

 

Nå tror jeg ikke akkurat Tom Nordlie er noen pusekatt, selv om vi får et ekstremt bilde av han i media. Poenget mitt er også at Grønis og Nordlie er to helt forskjellige trenertyper. Nordlie har jo vært kjent for sitt harde treningsopplegg, som ofte har ført til bra resultater den første sesongen, men utmattelse og slitasjer det andre året. Selv om det har vært mye skader i FFK, så er nok ikke det et resultat av for hard trening. Da ville vi nok hørt det av spillere.

 

Synes derfor at det blir litt merkelig å sammenligne Grønhagen med Nordlie. Jeg mener ikke at Grønhagen er Gud og feilfri, men tror at problemet ligger et annet sted enn han, og deverre stikker dypere

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f