Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 25 mai 09, 09:58

Opprinnelig postet av Bob Page


Tidlig i sesongen ? 1/3 er allerede spilt. Det som er det rare er at jo fler spillere vi har fått tilbake fra skade, jo dårligere har det gått..

 

Personlig har jeg tippet FFK på 10. plass, eller der omkring, denne sesongen. Derfor er jeg kanskje litt mer tålmodig enn deg akkurat nå. Men, det er klart at skade situasjonen har gjort det ekstra vanskelig. Spiller som kommer tilbake fra skade er ikke 100% matchfit. At en del spillere(Kvisvik, PAC, Barsom og Gardar) som starter kampene ikke har avklart deres fremtid i klubben er heller ikke heldig.

Jeg mener fortsatt at det ikke er kun 2 scorede mål på de siste 2 kampene som er problemet, men at man har sluppet inn 6. Problemet er ikke spisser som ikke scorer(jeg driter i hvem som scorer), men defensiv struktur. En av hovedgrunnene til at det siste mangler er at det har vært ny forsvarsfirer til hver kamp. Det er bakover på banen man vinner kamper og poeng.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340