Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 25 mai 09, 03:58
Endret: 25 mai 09, 04:06
Endret av: pawl

Opprinnelig postet av TheDude

Han tar ikke akkurat kritikken til seg heller:

"Tar ikke selvkritikk
FFK-direktør Runar W. Henriksen tar seg ikke nær av kritikken.

- Det jeg mente var at vi har muligheten til å styre situasjonen selv, i motsettning til andre klubber, som også sliter med dårlig økonomi.

- Men burde du ikke latt være å uttale deg slik du gjorde med hensyn til bosmanspillerne i klubben?

- Han (Gashi) hang seg opp i et ord, og det er utsagnet om at vi er i en god situasjon i forhold til andre klubber som også sliter med økonomien. Det å vinne i lotto er en heldig situasjon, sier han, og fortsetter:

- Etter Gashis uttalelser mot dommern (se lenger ned) velger jeg å se det slik at han er frustrert etter nok et tap. Situasjonen med bosmanspillere har vært godt kommunisert til de det gjelder."

 

Dårlig mediehåndtering og personalpolitikk av Henriksen. Hva oppnår han med å "svare" Gashi i media - bortsett fra negativ PR og dårlig stemning?

Han kunne sagt at han står for innholdet i intervjuet, men beklager at han brukte "lotto"-metaforen. Eventuelt kunne han tatt en "Valla-unnskyldning":

"Jeg beklager uttalelsen dersom Gashi føler seg støtt av den, men vil snakke med han om det personlig fremfor å ta det i media".

Vips, så var saken ute av verden (i alle fall medieverdenen).

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340