Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 25 mai 09, 03:40
Endret: 25 mai 09, 03:49
Endret av: pawl

Opprinnelig postet av Asgeir

I det øyeblikket vi begynner å spiller dårlige fotballkamper og fortjener å tape, ja da blir jeg redd. Men ikke før.

Du er inne på noe. Dersom vi hadde spilt som Enga eller LSK gjorde i fjor, hadde situasjonen vært mer bekymringsverdig. Prøv å sette ting litt i perspektiv, folkens! Helt innledningsvis i sesongen var vi preget av en skadeskutt tropp, men klarte likevel å sanke poeng. Etter hvert som vi har fått spillere tilbake har vi faktisk spilt helt greit, men 1) vært udyktige i avslutningsfasen, 2) hatt uflaks med dommere, og 3) gjort enkle forsvarsfeil.

Jeg tror ikke spillernes påståtte aversjon mot treneren påvirker noen av disse faktorene - med mindre Dominic og Everton sikter rett på keeper fordi de ikke liker Anders Grönhagen, eller Lasse Staw gir returer av samme årsak.

Grönhagen har selvsagt ansvaret til syvende og sist, men ta konteksten i betraktning. Det er fortsatt tidlig i sesongen, og den dårlige trenden kan snus. Dersom vi hadde vært på femte sesongen med Grönhagen som trener, er jeg sikker på at enkelte fortsatt hadde ventet på den berømmelige "andresesongen".

Gjør klubben en tjeneste; vent litt før dere krever Anders Grönhagens hode på et fat.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340