Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 mai 09, 03:19

Opprinnelig postet av Truger

Har egentlig trua på at begge kam slå igjennom, men som den store fan av Gardar som jeg er, er det tross alt liten tvil om at Adiyah funker best som makker. Vi trenger en Tarik-type ved siden av islendingen, og dessuten eier vi Adiyah.

Everton er ingen dårlig spiller, men synes han er litt for lik Gardar.

Jeg likte det jeg så av Adiyah/Gardar mot Brann, og håper på at de får lov å utvikle et samspill etterhvert.

Går for Adiyah!

enig. synes adiyah kom mye i rommet bak gardar når han går i duell. spisser må fungere sammen. noe jeg har lagt merke til hittil i år, er at når en av spissene går i duell, så er den andre spissen for langt unna. må regne med at medspiller får flikket videre å komme i rommet som ligger bak. 

everton er selvfølgelig en god spiller, men vi trenger en rask spiller som går i bakrom. uansett hva som skjer, så håper jeg adiyah har vist at han bør spille mer enn han har gjort hittil i sesongen. bør spille minimum 30 min hver kamp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f