Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 09, 23:59

Hehe, ikke uventet er det som alltid mange som mener at en trener aldri har noe skyld når nor går galt, men at det er hans fortjeneste når noe går bra! 

MIN frustrasjon går ikke kun på det som skjedde idag, bare en bitteliten del!

- Grønhagen er ræva på å bruke unge spillere! Se på Elvestad, se på Trulsen, Dominic før han fikk sjansen idag +++
Det går hvertfall an å slippe til ungutta litt innimellom, og særlig når ikke de andre presterer. Så mange sjanser Kasey fikk før han ble benka, så kan det ikke være kult å være ung lokal spiller uten å få sjansen? Samme med spissene.

- Treningene har ifølge mange av spillerne vært altfor ensformig og for lite spill med ball, dette er ikke bare "rykter"

- Enkelte spillere har altfor mange "wildcards"! Merkelig hvor fort man glemmer, er ikke mange dagene siden det var et hylekor fordi Kasey alltid fikk starte.... Han er ikke det eneste eksemplet på dette! Ramberg har til tider også fått altfor mange sjanser når han er i elendig form.

- Bytter under kampene er ganske viktig enten man leder eller ligger under. JEG synes ofte svensken er altfor treg til å bytte, han skal gjerne la det gå 70 minutter, Det er ikke lett for noen å komme inn og dominere en kamp på 10-15 minutter.

- Innsats under kamper: Jeg er sikker på at en trener har en viss innflytelse under kamper. Med mindre Grønhagen har telepatiske evner er det ikke mye han får formidlet der han stort sett sitter trygt plassert inni boksen! Jeg savner engasjement både før, særlig under og etter kamp!

- Den elendige 4-4-1-1 formasjonen med spillere som ikke hører hjemme i slike formasjoner! Når ble Everton en type som kan spille ensom spiss? Når ble Ramberg hengende spiss?

Du som lurte på når han burde bytta idag, JEG mener han hvertfall skulle bytta med en gang på 3-1! Om ikke annet for å vise at her er man ikke sikker på å spille om man ikke presterer! Ja, vi ledet etter første omgang, ja vi spilte en god omgang, men det er da man får se hva som bor i laget og trenern! Han må fortelle gutta at nå må vi gå skjerpa ut og ri unna den stormen Brann garantert vil komme med. Det gjorde dem langt ifra idag.

Hvor hadde Tarik vært idag hadde det ikke vært for at Eggen lot han få sjanse etter sjanse. Ser mange likheter med Everton og da hjelper det ikke om man brått er helt ute i kulda. Jeg er sikker på at han og Gardar kan bli et meget godt spisspar, men da må de jo få spille sammen mer enn 20 minutter!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340