Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 23:24

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av HotDream
Var det samme ifjor med byttene. Da ble han genierklært av mange her inne. Medgang er tydligvis lettere å bære for deg og en del andre ja... Bombe.

I fjor gjorde han gode bytter, og fikk ros. I dag gjorde han helt uforståelige bytter, og får kritikk. At man har fått ros i fortiden fratar man da ikke muligheten for å få ris i nåtiden? Synes du lirer av deg mye tullball i dag, HotDream...

Ja, du får fortelle meg når han skulle byttet da, og med hvem? Vi lå under 1-2 etter 48 min, skulle vi byttet da? Eller kanskje på 1-3 som kom etter 58 min? Vi gikk opp til 2-3 etter 74 min og det ble liv i kampen igjen. Da var det vel ikke så mange som skrek på flere bytter, eller? Men så kom jo 2-4 ni minutter før slutt (12 med tidstillegget) og da var jo Grønhagen en idiot som ikke byttet før og med andre spillere, som f.eks. storscorer Everton?  "Storscorer" Tegstrøm kom jo innpå, og lagets toppscorer Ramberg... Kasey kom jo inn da, var kanskje ikke beste byttet, men Borges var sliten... Som sagt, de er lett å være etterpåklok. Jeg har vel en følelse av at både du og andre "eksperter" kan være lykkelige over at dere ikke har noe som helst med laguttak og bytter underveis å gjøre. Lettere å ha alle svar klare når kampen er over og dere står med fasit i hånd. I fjor hadde vi flyt og det var noen heldige bytter (også noen heldige seiere), men de fleste kom sent, og aldri når vi hadde sluppet inn 4 mål på en halv omgang.  

Når det gjelder tullball, så får du mene hva du vil om det. Jeg skal ihvertfall ikke kalle det du skriver for tullball. Såpass respekt har jeg for andres meninger. Det burde du også ha... 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340