Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 mai 09, 21:45

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Gardarson

Kødder du? For det første har vi ikke spilt med to spisser i år og for det andre så trenger vi en spiss som JOBBER ved siden av Gardar! Det gjør Everton MYE bedre enn Dominic! MYE Å!

Og det har resultert i hvor mange scoringer for laget på de 9 første kampene..?

Tja, la oss snu den uttalelsen helt rundt. Hvor mange kamper har Gardar og Everton fått side om side? Som regel har vel Gardar kommet inn som erstatter for Everton, og har Everton fortsatt vært på banen har han allerede nedlagt 1,5 mil med løping og er relativt sliten sku jeg tru...

Everton binder sammen et helt forsvar alene, og da gir jeg meg blanke faen i hvem som putter målene. Jeg, og jeg gjentar, Jeg tror at Gardar og Everton kan utfylle hverandre veldig godt. Mulig Everton og Dominic også kan gjøre det da Dominic kan true bakrommet veldig bra. Det handler om arbeidsoppgaver og evnen, ikke minst viljen, til å utføre de... Gardar binder ikke opp forsvaret og skaper like mye rom som Everton gjør...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340